האם תופעת "המבקר של המודיע" הגיעה גם לאינטרנט החרדי?

16:54

בימים אלו משרד הפרסום גל אורן BSD העלה קמפיין נרחב של מד"א באתרי החדשות המובילים במגזר החרדי – הקורא לאנשים מהמגזר החרדי להצטרף בתור "נאמן חיים",

הקמפיין הותאם כולו במיוחד למגזר החרדי, אך למרבה ההפתעה מתברר שיש אתרים חרדיים יותר וחרדים פחות, אתרים כשרים ואתרים כשרים למהדרין.

ברוב האתרים בהם ראינו את הקמפיין (ולמשל: בחדרי חרדים, כיכר השבת, קוקר) הפנו את הגולשים שהקליקו על הפרסום של מד"א לדף נחיתה הזה  – בו מוזכרים ביטויים שאינם מתאימים לאתרים חרדיים, וניתן לעבור מדף הנחיתה לעמודים בו מופיעים סרטונים עם נשים, ורק באתר אחד, JDN, הבאנר מפנה לדף נחיתה "כשר", כאשר בדף הנחיתה הכשר הזה אכן עבר התאמה מלאה למגזר החרדי, כאשר עשו דף שונה לחלוטין, שאינו מוביל לדפים אחרים באתר הכללי, ואינו מכיל מילים שאינם מתאימות למגזר החרדי.

(צילום מסך אתר בחדרי חרדים)

(צילום מסך אתר בחדרי חרדים)

כנראה שלא רק בעיתונות המודפסת יש תופעה של מדיות מחמירות יותר ופחות, אלא גם באתרי האינטרנט יש אתרים שמקפידים על "קלה כבחמורה", ואימצו את המודל המחמיר של "המבקר של המודיע"…

מהנהלת אתר JDN נמסר בתגובה: "אכן עם קבלת חומרי הפרסום של קמפיין מד"א פנינו למשרד הפרסום גל אורן והסברנו להם את ההבדלים שישנם גם בין האתרים החרדים,  וכי בכדי לפרסם לקהל יעד החרדי של אתר JDN יש צורך ליצור פרסום מותאם למהדרין בתוכן וגם בפרסומות ודפי הנחיתה, מה שלא תמיד נדרש בכל באתרים אחרים הפונים למגזר החרדי".

 תגובת משרד הפרסום 'גל אורן' לא התקבלה עד למועד פרסום הידיעה.

אודות המחבר

עוד בכותרות

השאירו תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים


*