מהפך בפרסום החרדי: 'תנובה' מפרסמת לראשונה באינטרנט החרדי

13:54

אחרי פרסום תוצאות סקר ה-TGI בימים האחרונים על הירידה הדרסטית באחוזי החשיפה של העיתונות הכתובה החרדית, מעלה לראשונה חברת תנובה בקמפיין דיגיטל חדש למגזר החרדי.

תנובה, חברת הענק הנחשבת לאחד המפרסמים הגדולים בעולם העיתונות החרדית ותקציבי פרסום גדולים מופנים בחברה למגזר החרדי, עלה כאמור בימים האחרונים לקמפיין ראשון באתר האינטרנט החרדי הגדול 'בחדרי חרדים' עם באנרים הפונים לקהל החרדי.

(צילום מסך אתר 'בחדרי חרדים')

(צילום מסך אתר 'בחדרי חרדים')

במונחים של עולם הפרסום החרדי מדובר בלא פחות מרעידת אדמה כאשר תנובה, אחד המפרסמים הגדולים והוותיקים במגזר החרדי מחליט לראשונה להפנות תקציבים לפרסום הדיגיטל החרדי ומעלה קמפיין ב'בחדרי חרדים'.

המהפך בעולם הפרסום וההסבה בחברות הגדולות מפרסום בפרינט הישן והדוהה לדיגיטל החדש והסוחף החל בשנים האחרונות במגזר הכללי כאשר אחוזי המפרסמים בדיגיטל הולך וגדל לעומת המפרסמים בעיתונות המודפסת.

אם לפני עשור ההשקעה בפרסום בעיתונים ובמגזינים עמדה על 46% מול 34% בטלוויזיה, ורק 8% באינטרנט, הרי שלאורך השנים נחתכה ההשקעה בפרסום בפרינט ביותר מ-50%, לרמה של 21% בלבד.

(צילום מסך אתר 'בחדרי חרדים')

(צילום מסך אתר 'בחדרי חרדים')

בשנה האחרונה איבד הפרסום בפרינט 50 מיליון שקלים, ו-6% מהיקפו. השנה פורסמו פחות אינצ'ים בעיתונים, במקומונים ובמגזינים, חולקו יותר בונוסים, וניתנו בממוצע יותר הנחות למפרסמים.

נראה כי מהפכת הדיגיטל בעולם הפרסום הכללי חודרת הייטב גם למגזר החרדי ומיום ליום מקצים יותר ויותר חברות תקציבי פרסום לדיגיטל החרדי שאחוזי החשיפה אליו רק גדלים.

 

אודות המחבר

עוד בכותרות

השאירו תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים


*