עוברים ליח"צ: אגד מבטלת את תקציבי הפרסום למגזר החרדי • ההגה בידיים של גל אורן

11:56

לאחר שנים ארוכות שחברת אגד תחבורה ציבורית בע''מ, השקיעה סכומי עתק ותקציבי פרסום ענק במגזר החרדי, הודיעו בימים האחרונים בחברת אגד למשרד הפרסום גל אורן, המנהלת את תקציב הפרסום שלה – כי החל מהימים הקרובים יפסיקו לפרסם במדיה החרדית. עם זאת, אגד תשקיע משאבים רבים ביחסי ציבור ובקשרי קהילה במסגרת משרד הפרסום גל אורן. עד לאחרונה, השקיעו חברת אגד מליוני שקלים בשנה, בקמפיינים נרחבים בכל המדיות החרדיות ומודעות של חברת אגד התנוססו בכל הרחובות החרדיות, ובכל ערבי חג או אירוע חרדי כלשהי, הלוגו הירוק המיתולוגי של חב' אגד, בלטה לעין. לפני כחצי שנה, עוררה חברת אגד סערה רבה בעקבות קמפיין ענק בשכונות החרדיות המחדד את החובה המוטלת על ציבור הנוסעים לשלם עבור כל נסיעה, המציגה כביכול את החרדים כגנבים. בציבור החרדי זעמו, ובאגד מיהרו להתנצל. יתכן, וכבר אז, קיבלו בחברת אגד את ההחלטה להפסיק לפרסם במגזר החרדי לאלתר, ולהתמקד אך ורק ביחסי ציבור. רון רטנר, דובר אגד מוסר כי ''פרסום גל אורן BSD משמש זה שנים כיועץ מקצועי ואסטרטגי של אגד בכל הקשור לפעילותו במגזר החרדי ומרכז את הטיפול בקשרי תקשורת ויחסי ציבור. בעקבות הצמצום בתקציבי הפרסום הוחלט על שינויים בתמהיל הפרסום הבא לידי ביטוי גם במגזר החרדי''.

אגד בלאגן

עורר סערה רבה במגזר. קמפיין אגד ברחוב החרדי

 

אודות המחבר

עוד בכותרות

השאירו תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים


*